kalltsom17.

nu är jag hemma efter att ha varit skolan. idah hade vi matte och sen inget mer (fast vi var i skolan ändå för de va typ ws eller liknande). vi körde hänga gubben och alexandra berättade att hon kunde hela shavilåten utantill! :O:O fett cool (för er som inte förstod så är hon ryss 8---) ^^) jag ägde iaf sb på hänga gubben eftersom jag kom på hennes innan hon typ en skrivit upp dem ;) igen kom på alla älskar oppeby iaf 8-----) ^^ haha.
det är så BÖSEkallt överallt här. även fast jag har på mej grandpa. 8-)
nu ska jag äta och plugga så kanske jag hinner träna :)
hejhopp :*

Kommentarer
Postat av: anne

Är det inte bossekallt då?

2008-09-16 @ 21:55:16
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

Katze:
bajs?

msn?)(: (publiceras ej)

nürdi =

du vet va du ska göra :: :

Trackback
RSS 2.0