kväll.

nu är det kväll, dagen har gått huuur fort som helst, har dock inte hunnit så mycket .. imorn ska jag plugga hela dagen coh hoppas på att må bättre ^^ nu har jag laddat upp med milkshake och vindruvor och om en halv timme börjar bridget johns dagbok (ingen vet hur de stavas 8-)) jag längtar <3
jaja .. jag updaterar kanske senare :P
förresten så ska jag kanske skriva om flyktingar i sverige. men tes ska va typ att vi borde ta emot flyktingar. jag kom på det när jag lyssnade på liza marklunds bok gömda förut, där en familj ska bli utvisade från sverige fast de kommer bli gripna när de kommer till deras hemland. böse dåligt tycker jag ! ;) haha men jag kanske kommer på nått bättre :) jaja.
nu ska jag sitta framför tvn (med datorn ofc^^) och räkna ner minuterna :P hihi.
hejhopp :*

Kommentarer
Postat av: anne

Bridget Jones heter hon väl!?

2008-09-13 @ 22:07:04
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

Katze:
bajs?

msn?)(: (publiceras ej)

nürdi =

du vet va du ska göra :: :

Trackback
RSS 2.0