plugghej.

jag mår inte så speciellt mycket bättre idag -.- trots det så ska jag plugga heeela förbenade dagen. jag gör en lista på vad jag måste göra (i prioriteringslista)
[ ] tys - brev översätt    
[ ] sv - talgrej
[ ] tema 1, so - grekland
[ ] tema 1, so - träna till prov
[ ] idrott - vattengympasakerna
[ ] sv/so - läs
[ ] eng - läs

kuljulhej. som tur är behöver jag inte göra allt idag men så mycket jag hinner med. det enda jag känner för att göra är antigen att lägga mej under täcket och lyssna på gömda hela dagen eller bara läsa den engelska boken (som är jätte bra, så långt som jag har kommit iaf :) ) men men. måste det pluggas så måste det. jaja, det är bara att sätta igång antar jag. "/ vich mi lök som man säger i poppeby.

hejhoppp :*

ps. till katrin: när var det som vattengympasakerna skulle vara klara? ds.

Kommentarer
Postat av: katrin

ps. till ESTER: han satte ingen deadline "men de e skönt att ha de gjort" dududu ds.

2008-09-14 @ 12:38:03
URL: http://katrin.blogg.se/

har du badat klart?

Katze:
bajs?

msn?)(: (publiceras ej)

nürdi =

du vet va du ska göra :: :

Trackback
RSS 2.0