syskonkärlek, typ.

Vi var nyss på restaurangen Birgers och åt, det var helt okej. Jag åt plankstek, fast jag lämna nästan allt mos, men det var gott ändå ;) när vi satt där och åt pratade vi om gamla kärleksfulla minnen om när jag och josef var små. en gång hade jag frågat pappa om de skulle sätta mej i fängelset om jag råkade döda josef. kärleken var besvarad från josefs håll då han en gång typ satte en kudde på mitt huvud och satte sej på kudden (obs, jag var typ 2 och josef 3). hahahaha. jag har tydligen också "mordhotat" josef med två (jag minns starkt att det faktiskt bara var en 8-)) köksknivar. ja .. vad ska man säga .. syskonkärlek? ^^
jag hade tydligen också 25 öroninflammationer mellan åldern 1-2. haha. kul^^

nu ska jag nog läsa lite engelska, jag har inget att göra nämligen och jag orkar inte plugga.
ohooo, sbs internet bajsar och hennes rygg/nacke med :S inte bra(n).

hejhopp:*

Kommentarer
Postat av: katrin

hahahahaha du har nog berättat de men de va kul ^^

2008-09-13 @ 10:23:03
URL: http://katrin.blogg.se/

har du badat klart?

Katze:
bajs?

msn?)(: (publiceras ej)

nürdi =

du vet va du ska göra :: :

Trackback
RSS 2.0