trött.

idag var det jobbigt, fast kul också. på sista passet körde vi 100000 skridskoteknink övningar och mina ben avled -.- aka blev heeelt stumma. vi körde lasergame också, det var kul :)
sen ska jag fia och isabelle först starta en talkshow (aka jag ska vara den med problem 8---)) och sen typ starta ett band utan instrument, fia kunde beatboxa ^^
sen när vi åt skrattade alla åt mina moonwalk skillz å sen var det en i mitt lag som faktiskt kunde moonwalka :O fett inte lika bra som jag men ändå ;)
nu ska jag kolla på nån film som vi var och hyrde förut, imorn är det hockey igen :) typ, ispass,teori,mat,bowling och sen ska jag hem och plugga :P höhö. kul8---)
hejhopp:*

Kommentarer
Postat av: anne

Träna på du!

2008-09-20 @ 23:26:19
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

Katze:
bajs?

msn?)(: (publiceras ej)

nürdi =

du vet va du ska göra :: :

Trackback
RSS 2.0